mandag 9. desember 2013

Siden sist......




 
Endelig er det desember.
Må nok si at dette er min absolutte favoritt,
og det er sikkert fordi det både er jul,
og jeg har bursdag.
En nydelig måned - full av magiske øyeblikk
 
Så langt i desember har jeg vært i Gøteborg
på julegaveshopping med min mor
og min lillesøster.
Utrolig koselig og samtidig
veldig effektivt når det
gjelder å få unna julegavene.
Liseberg var helt fantastisk i år.
 
Jeg har også rukket å feire bursdagen min.
Med gaver og sang på senga "tidlig"
sist lørdag, og hyggelig kaffe-besøk
 av familien på ettermiddagen.
Nå gjenstår å pakke inn gaver,
høre masse julemusikk
lage julegodis
 
og pakke.
 
Vi drar nemlig til fjells i jula,
 
 (Alle bildene er lånt fra Pinterest)
Håper du nyter dine desemberdager :-)

Klem Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)