onsdag 18. desember 2013

Hvor er julestemningen?



 
Nå er vi langt uti desember,
jeg har alle julegaver under kontroll,
det meste av mat og drikke er kjøpt inn
og det meste vi skal ha med oss på juleferie
er også i boks. Men jeg har ikke et eneste
snev av julestemning. 
 
 
Derfor har jeg surfet litt rundt på Pinterest
for å finne bilder som kan gi meg litt følelse
av at det snart er jul. Min favoritt-høytid og
tid på året.
 
 
Hva gir deg julestemning?
 
Ønsker dere alle en god førjulskveld :-)

Klem Anita

1 kommentar:

  1. Eg har heller ingen julestemning og eg trur nok snø hadde gjort seg ,en det kommer seg kanskje lille julafta?
    Eg gleder meg faktisk veldig til et nytt år og ser fram til januar eg men skal kose meg i jula hihi:)
    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)