tirsdag 10. desember 2013

Litt julestemning..........


Her er noen små glimt av årets
desemberpynt på kjøkkenet og i stua.
I år har jeg valgt mye hvitt,
med litt rødt og gull (sofaputene) i stua,
og hvitt med brunt på kjøkkenet.
De små figurene på bildet over og
under, er fra en butikk i Liseberg.
Jeg har falt pladask for disse,
De er så søte.
 
De øverste har små fluesopp-hatter på,
og de under her bærer hver sin pepperkake.
Jeg synes disse passet så godt sammen
med rådyret fra Søstrene Grene
og det lille ekornet fra Kremmerhuset.




 
 
 
 
God kveld til dere alle :-)

 
Klem Anita

1 kommentar:

  1. Så koselig du har pyntet til jul ♥

    Selvfølgelig er jeg innom her. Jeg har ikke så mye bloggetid om dagen, men du er en av de som jeg MÅ innom på "ruta" mi *fnis*

    Finfin kveld, søte du!
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)