søndag 2. juni 2013

Puster ut ........

I kveld sitter jeg rett og slett og bare puster ut
etter en helt fantastisk opplevelse i går ettermiddag.

50 bloggerinaer i fnisende feststemning samlet på ett sted.
Rosa champagne som bobler i glassene
Hvite og rosa pompomer og ballonger i frisk nordavind 
 
Det blir det god stemning av :-)
 

Og på et slikt event vanket det så klart fantastiske goodie-bags.
De var så overveldende de goodiebagene at de må få sine egne innlegg.
(for det var ikke bare èn bag, det var FEM)




 
Og det var selvfølgelig nydelig mat.
Tapas - min favoritt


Og et helt bord med deilige søtsaker til dessert.

Og slik ser det ut når 50 bloggerinaer tar av seg skoa på vei
 inn fra den friske nordavinden. 

Så igjen ......... 
tusen takk til Fabelaktig-Maia og Mitt Sitt-Karianne.
Dette var en fantastisk kveld!


5 kommentarer:

  1. Hei tøffe og søte du!
    Tenk at du dro helt alene hit! Du er så herlig! JEg er så glad for at du har storkost deg! AMAZING!

    Så koselig at du ville være med å gjøre denne kvelden helt magisk og uforglemmelig.

    Ønsker deg en fabelaktig start på uken.
    Jeg er glad jeg var forutseende nok til å reserve tid til hjemmekontor i dag. For vi vasket nemlig ut huset til Karianne i går før vi vendte nesen østover og jeg kom ikke inn døren i fabelaktighjemmet før kl 21 igår. Og nok en grunn til å like interørbloggerinaer - de er renslige og ryddige, så vasking og rydding gikk som en lek.

    Smil og klem

    SvarSlett
  2. Hei så utrolig tidlige bilder du har tatt, får jeg lov å låne de?
    Hjertelig takk for at du brukte din tid til å omme å stille opp på denne blogg kvelden, det var takket være deg og dere at dette ble et minnerikt og ( forblåst ) eventyr. Du ve hvor jeg bor og du er hjertelig velkommen igjen! Tusen takk for super fint blogg innlegg ! Mvh karianne

    SvarSlett
  3. Det var koselig å hilse på deg! Vi hadde så gøy og tiden gikk ganske raskt.

    Klem
    Vicky

    SvarSlett
  4. Det var er kjempekoselig treff og det som var litt dumt var at me måtte gå rett etter trekningen og då blei det så i full fart,det blei så mange fjes at eg ikkje klarte heilt å orientere meg,Hihi men håper me kan få ein anledning seinere til å møtes:)

    Fine dag til deg,her er det snart klar for sommerfest i barnehagen:)

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder fra et herlig treff. Det var så koselig å prate med deg. Jeg regner med at du kom deg vel hjem. Vi var nok de siste som reiste fra Haugesund med kveldsflyet kl. 18:30, kan tenke meg de lurte i innsjekkingen når x-antall damer absolutt skulle ha med seg oppvaskbørster og lyspærer hjem fra byen - hi, hi :-)

    Jeg håper vi sees igjen snart!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)