mandag 24. juni 2013

It's in our hands........

 
For et par uker siden bestilte jeg meg et par ting fra
nettbutikken hviit.no
Og det var en fryd å åpne pakken,  for inni esken
så var hver og en av tingene jeg hadde kjøpt,
delikat pakket inn i eget gavepapir med bånd rundt.
Det var en egen opplevelse, jeg følte meg nesten beæret.
 

 
Denne gangen hadde jeg kjøpt meg blant annet et
Nelson Mandela armbånd i kobber.
Disse armbåndene kan muligens kjøpes i utvalgte guldsmedbutikker,
hos nettbutikken hviit.no og ved Nobels fredsprissenter i Oslo.
 
70% av inntektene fra armbåndene går til en humanitær organisasjon
som hjelper HIV og AIDS rammede, i tillegg til å at de skaffer jobber
og skaffer arbeidsplasser til mennesker i Sør Afrika.

 
"Bying a 46664 Bangle means that  you have taken to heart
the philosophy of Nelson Mandela -
that each person can make an imprint  and help
change the world around them for the better.
Wearing it shows you are committed to creating the
kind of future in which your children will want to live."
 
 
Ønsker alle en god sommeruke :-)
 
Klem Anita

1 kommentar:

  1. Så ekstra kjekkt å mota når det er pakka fint inn:))nydelig armbånd du har kjøpt!
    Ønsker deg ein fine dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)