onsdag 5. juni 2013

Goodie-bag nr 1.......

 
Her kommer noen bilder av det som var i den første goodie-bagen,
som som fungerte som bordkort under maten og tiden ute.






Oppvaskkost, oppvaskhåndkle og klut fra Ib Laursen
Lyslykt bolle fra Leve serien, levert av Wik Walsøe
Såpestykke fra Tine K Home
Magasinet Henne levert av Aller
Boken Ønskelisten av Gregoire Delacourt, levert av Aschehoug
Leppepomade fra Burt's bees
Plumbo Clean fettløser fra Krefting
Boligpluss
Pose fra Uashama, levert av Brun'o interiør
Servietter fra Palma
Pukka te fra M. Willumsen
Sugerør fra Festfabrikken.no

Skjerf fra Barfota
Skjerf og øredobber fra Kristine Vikse



Vil også ønske alle nye lesere og følgere velkommen!
Jeg er veldig takknemlig :-)

Her har uken så langt vært fylt opp av foreldresamtale, sommeravslutning for 3. trinn,
3-timers personalmøte etterfulgt av 2 timers forestilling med 7. trinn.
I tillegg til en fotballkamp da.


Ønsker dere alle en fortsatt flott uke.
Klem Anita





2 kommentarer:

  1. Kjempekoselig å hilse på deg Anita!!!!! <3 Jeg har ikke klart å pakke ut alt enda jeg hahaha:) Så masse fiiiiiiiint!!!!!

    Stor klem fra
    Lotta

    SvarSlett
  2. Hei søte og takk for sist!
    DU er så tøff som blir med og reiser alene!

    Setter så umåtelig pris på alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg. Jeg får dessverre ikke kommentert så ofte lenger, det er den tida vet du. Men jeg skal slutte å unnskylde meg, for nå skal jeg nyte tiden jeg har og oppdatere meg på dine sprell :)

    Fiin søndagskveld!
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)