tirsdag 25. juni 2013

Nyter deilige sommerdager.....


Om sommeren elsker jeg å grille.
Jeg elsker smaken av grillet mat,
Og jeg elsker å stå ute og lage mat.

Her i huset har resten av familien tatt
sommerferie og nyter deilige sommerdager
hele gjengen. Jeg har derimot 4 jobbedager
igjen før jeg tar ferie. Men når jeg kan stå
på terassen og lage middag på grillen,
da føler jeg nesten at jeg har litt ferie jeg også.

Og i dag skal frøken midtimellom og jeg
på grilling med "barselgruppa" (ungene er jo snart 11 år, ha-ha).
Det blir kos.

På lørdag starter vi årets ferie tur.
Og i år går den til Nordkapp med Combi-camp.
Bare et par dager igjen nå, og vi gleder oss veldig!



Håper du også nyter deilige sommerdager :-)
Klem Anita

Bilde er lånt fra Pinterest

1 kommentar:

  1. Herlig da! For en flott ferie dere skal på. Du legger vel ut bilder underveis?:)

    God sommer!

    Klemmer

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)