tirsdag 12. juni 2012

Sommeravslutning nr 3

Ja da har vi vært på sommeravslutning  nr 3 på skolen.
Denne gangen var det grilling på menyen.
(Å stå i kø i en liten evighet for å grille et par pølser er egentlig ikke det morsomste jeg vet, men det hadde jeg visst glemt. Prøve å huske det neste år. Ha med kylling/pasta-salat isteden)
Det ble desverre ingen bilder med hjem idag for minnebrikken til kamera satt visst igjen i PC'n.
Sånn kan det gå av og til når det går litt fort i svingene.
Jeg skal nemlig ha muntlig eksamen i morgen, så hodet mitt har tatt seg en tur til en annen planet.

Nå stuper jeg inn i bøkene igjen for å lese videre om barnefellesskapet som arena for barns demokratiske danningsprosesser.........


Ønsker dere alle en fortsatt god tirsdagskveld, ønsk meg gjerne lykke til på eksamen.....jeg gruer meg jo litt, da :-)


post signature

2 kommentarer:

  1. Lykke til på muntlig imorgen.

    Fin tirsdagskveld!
    klem

    SvarSlett
  2. Tanten i Badebyen oversender tvi,tvi og krysser fingrene for morgendagen!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)