lørdag 2. juni 2012

Lørdagskos

I dag har vi startet dagen tidlig med fotball-cup i et til tider forblåst Horten.
Gutta klarte 3 seire og et litt uflaks-tap i siste sekund.
Og i tillegg kom Sondre hjem med nye keeper-hansker, vond finger og antydning til blåveis.
Men skader til tross, en fornøyd gutt og god keeper.
(og jeg rakk mellom første og andre kamp, å "løpe" bort på Sjøsiden for å shoppe litt )


Ettermiddagen har jeg tilbrakt i sofaen under pleddet med allergi-nese og pollen-kløe i halsen.
Trøsten var den nyeste utgaven av Elle Decoration som kom i posten her om dagen.





God lørdagskveld :-)




post signature

2 kommentarer:

  1. et blad er verdt å kose seg med.
    Her hadde mannen i huset kjøpt en bok til ho mor i går,
    så den skal jeg kose meg med resten av kvelden :)
    Gleder meg

    Ha en glad og god søndag !

    SvarSlett
  2. Det er så kjipt med pollen! USJ, jeg har skikkelig pollenallergi. Så jeg skjønner deg godt :)

    Fin søndag til deg og dine, her høljer det ned. Så det blir innekos på oss i kveld.

    Ønsker deg en fin start på uken som kommer *smile*
    klemklem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)