mandag 25. juni 2012

En liten forsmak på ferie....

Heisann!
I dag har jentene og jeg hatt en liten forsmak på ferie.
Vi har vært på tur til Sverige og shoppet litegrann.
Jeg har vært så opptatt av å være sjåfør og av alt jeg skulle handle,
at jeg rett og slett glemte å ta litt bilder underveis.

Så dere får la fantasien løpe løpsk, og se det for dere.
Mor foran og ungene på slep.
Vi dro nemlig en halv time senere enn  det jeg egentlig hadde tenkt,
i tillegg til at vi måtte møte ved Sandefjordsferja en halv time før jeg trodde.
Det vil si at  vi plutselig hadde en hel time mindre til shopping enn først planlagt.
Huttetu, det ble travelt gitt..........

Men effektive som vi jo er, så har vi fått med oss både god mat, godt drikke, godis, leker,
tegnesaker, bursdagsgave til mormor, en ny bildelist, lipgloss og hudkrem, bare for å ha nevnt noe. Så vi er fornøyde!

Og så trenger det jo ikke bli så lenge til neste gang heller da.

Håper du har hatt en god mandag...
4 dager igjen så har jeg ferie, jippi!}

post signature

2 kommentarer:

  1. Hei :-) fant deg tilfeldigvis og det er jeg glad for:-)
    Her var det litt forskjellig av interesse:-)
    Legger meg til som ny følger :-)
    Blir glad om du vil følge meg også :-)
    Ha en fin mandag !

    SvarSlett
  2. hihi, jeg syns jeg ser dere :)

    Fin mandag og ukesstart til deg, kjære!
    Jeg er egentlig stuptrøtt etter en knallhard start på uken, det er ikke bare bare å være ny på jobb, men det er gøy. Ekstra stas er det å komme hjem til en bukett med roser fra mannen *smelt*

    klemklem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)