onsdag 11. januar 2012

Velkommen til Anitas "sykehus"

Ja... velkommen til "sykehuset".
Dette blir det aller siste sykdomsrelaterte innlegget på bloggen i år.
Det er jo ikke dette denne bloggen skal handle om.

Jeg skriver dette med all respekt og ydmykhet i forhold til alle familier
med kronisk syke barn eller foreldre. Varme tanker går til alle dem.

Så her kommer siste oppdatering på sykdomsfronten her i huset:
(heretter kommer det mest interiør, og små og store hverdagsdrømmer)

I går fikk jeg medisiner mot mykoplasma-lungebetennelsen også.
Og i likhet med da Sondre fikk tablettene i forrige uke,
så trodde jeg også at NÅ skal alt bli bra.

Men der tok jeg feil igjen....

Magen min reagerte også kraftig på de tablettene, jeg har ligget rett ut i HELE dag med sterke magesmerter. (For noe herk!!!!!)

Men etter å ha blitt servert verdens deiligste ostesmørbrød til middag av min kjære, så er formen nå stigende igjen, heldigvis.

Jeg ser fortsatt lyst på livet og ønsker alle en fortsatt god uke :-)



post signature

1 kommentar:

  1. Hei søte!
    Så koselig hilsen inne hos meg :) Velkommen skal du være hos meg *smiler*

    Sender deg masse godbedring klemmer
    Maia

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)