mandag 16. januar 2012

Kveldskos


Hyggelig kveldsstund med jentene.
En salig blanding av havregrøt, pepperkaker, kakao og te.
Mandagsnytelse.......

Her satt jeg i går for å prøve å skrive litt på oppgaven min.
Pusen vår syntes visst også at dette var en fin plass, oppi alle papirene mine :-)

Ellers er hans nye favorittsted, å ligge på mine nye lange gardiner.
(Men hver gang jeg nærmer meg for å ta et bilde av han på gardina så strekker han på seg og lusker vekk)


Ønsker alle en god uke :-)



post signature

3 kommentarer:

  1. Så herlig! Det er sånne kvelder som dette her jentene dine kommer til å huske tilbake og minnes med ett smil!

    Pusen din er såå søt!

    Fabelaktig ukesstart til deg!
    Her er det full fart og lite hvilepuls fram til helga.
    Klem
    Maia

    SvarSlett
  2. Så koselig med slike kvelder:)
    Så veldig hyggelig ut ♥

    SvarSlett
  3. Herlig, det er viktig å kose seg mest mulig i hverdagen! Takk ellers for koselige ord i bloggen min, setter jeg stor pris på :) Pst: Vi har samme fornavn, du og jeg, dvs jeg har to :) Ha en fortsatt super tirsdag! Klemmer

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)