onsdag 4. januar 2012

Ikke den helt planlagte starten på året gitt


Her i huset er situasjonen nå slik at i det Sondre har frisknet til etter sin hoste-runde,
har jeg vært så heldig å overta. (*&!!!!!!*)

Så planene om å rydde ut jula, få på plass de nye tekstilene jeg har kjøpt og
begynne på mappeoppgaven som snart skal leveres, ble satt på vent et par dager.

Men ungene har vært kjempeflinke i dag.
De har hjulpet meg med å bake kake til Paals bursdag i morgen,
og de har hjulpet til med å samle sammen alle nisser og engler og julepynt fra
hele huset. De har vært superflinke alle tre. Tusen takk :-)

Jeg kryper tilbake i sofakroken med ullpleddet og en kopp te.

God kveld.

post signature

1 kommentar:

  1. Hei!
    Kjedelig med sykdom :(
    Drømmer meg også tilbake til Kreta... Var der i september... og vært der en haug med ganger før det! Et herlig sted!!!

    Koselig blogg du har!

    Klem anette

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)