søndag 12. januar 2014

Ukeplanlegging.......


 
Her benyttes søndagskvelden til planlegging av
kommende uke. Med 3 aktive barn, egne treninger
og en mann som  jobber borte, synes ihvertfall jeg
at uka glir litt lettere når alt er planlagt på forhånd.
 

 
I desember kom jeg over en nettbutikk via bloggen
man blant annet kan bestille både Familiekalender
og almanakker som kan skreddersys til sitt eget behov.
 
Jeg har valgt egne rubrikker der jeg kan skrive
middagsliste, mine jobbe-vakter og liste over
andre gjøremål og ungenes ukesoppgaver.
 

 
Jeg valgte blant annet to av fjorårets favorittbilder
Det øverste er tatt ut av flyvinduet på vei hjem
fra Milano, og det andre er tatt på Nordkapp
i sommer. En enkel og grei nettside, og varene
kom tilsendt ganske raskt også. Helt supert!
 
 
(Noe rart skjedde under opplasting av det siste bildet,
og jeg får det ikke på rett kjør, beklager. Litt på snei)
 


1 kommentar:

  1. Sånn planlegging er fabelaktig! Det gir sjelero.

    Takk for veldig koselig hilsen inne hos meg, du er herlig.
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)