onsdag 8. januar 2014

Japp og cola...........


(bilder lånt via Pinterest)
 
Noen dager og ettermiddager går desverre
- eller kanskje heldigvis - ikke alltid helt
som planlagt. Og i dag var det en slik ettermiddag.
 
Litt forsinket fra jobb - dvs 5 minutter -
uventet kø først ett sted, jeg havner ALDRI
i kø hverken til eller fra jobb, så jeg ble litt
forbauset og valgte en annen vei hjem.
Så etter 5 minutter på den andre veien,
kommer jeg jammen inn i en ny uventet kø.
 
Jeg sitter i bilen og snakker med meg selv:
Hva i huleste er det som skjer i denne byen her?
Jeg skal jo kjøre Susanne på trening om 20
minutter, og skal rekke å spise middag og
skifte til treningstøy.......Uææææææ.
Jeg rekker ikke........
 
Jeg får ordnet så Susanne får sitte på med
ei venninne. Men å kjøre ned gjennom dette 
trafikkaoset en gang til for å trene, før jeg
plukker opp Susanne fra hennes trening,
det..... virker som en dårlig ide.
 
Så jeg lar det være.
I steden henter jeg Susanne på trening,
og reiser i butikken og kjøper kjeks
og sjokolade.
 
En god byttehandel???
JA, akkurat i dag var det det.
Planen var jo å spise mindre sjokolade og
drikke litt mindre cola.
Det var jo ikke å kutte det helt ut sånn med en gang.
 
Så i kveld koser jeg meg med japp og cola :-)
I morgen er en ny dag med andre muligheter.
 
Vi sees :-)
Klem Anita
 
 

1 kommentar:

  1. Noen dager blir ikke som man har planlagt og da hender det at det må en japp til *blunkesmil*

    fin uke, søte!
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)