fredag 31. januar 2014

Har fått en hobby jeg ikke vil ha..........



Akkurat nå føler jeg at jeg har fått en ny hobby
som jeg egentlig ikke vil ha, nemlig snømåking.
 
Jeg er veldig glad i vinter og snø, men ikke når
all snøen kommer samtidig. Og nå synes jeg
egentlig at jeg har nok snø rundt meg.
Jeg elsker snø og vinter når sola skinner og
jeg kan gå på ski med pølser og kakao i sekken.
Ikke når det laver ned  dag ut og dag inn, og
gjerne om natta også.
Når i tillegg min kjære mann jobber på Vestlandet
og er borte 2 uker av gangen,  og det selvfølgelig
nesten ikke kommer et snøfnugg den uka han er hjemme,
ja da synes jeg det er nok snø nå.
 
Så min nye bestevenn er nok denne røde fine
snøfreseren på bildet over, som selv om den
er stor og tung, rydder unna det meste av snøen.
 
Det positive er jo at det blir litt trim da,
å måke minst en gang om dagen.
 
Nyt snøen der du er!
 
God helg :-)
 
Klem Anita


(Hvis jeg er litt dårlig på kommentering
for tiden, så er det fordi jeg måker snø)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)