tirsdag 23. oktober 2012

Rosa oktober

Brystkreft rammer ca 2 850 kvinner årlig og er den klart hyppigste kreftformen blant kvinner. Regelmessig undersøkelse av brystene og jevnlig mammografi bidrar til tidlig oppdagelse. Tidlig diagnostisering redder liv!

                                                                                   (Fra www.rosasloyfe.no)

Jeg støtter Kreftforeningens rosasløyfeaksjon nå i oktober ved å bære mitt rosa armbånd og min rosa nål som jeg tidligere har kjøpt på aksjonens nettside. I år har jeg i tillegg bestilt meg et refleksarmbånd.

Minner derfor på min Rosasløyfe-giveaway der du kan vinne et rosa refleksarmbånd. Klikk her for å delta. Vinner trekkes onsdag 31. oktober kl 21.




post signature

1 kommentar:

  1. En utrolig viktig sak som jeg selvsagt støtter!! I år med blogginnlegg, sløyfe og refleks :) Ha en nydelig oktoberonsdag! Klemmer

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)