torsdag 4. oktober 2012

Instagram


Må si at jeg har fått litt dilla på Instagram.
Ikke det at jeg er superaktiv der, eller tar de beste bildene foreløpig, men jeg synes det er utrolig morsomt. Så dette bildet tok jeg idag da alle kom hjem, møtte denne jenta meg på vei ut av pappas bil. Jeg trodde hun hadde blitt malt på SFO, så jeg ropte ut til Paal at han måtte ha fått med seg feil person hjem. men neida, hun hadde blitt malt da hun var med pappa på salgsdager på maxbo hun - superfornøyd jente.




































































post signature

1 kommentar:

  1. Instagram er såå gøy! Det har nesten tatt over hele min blogging *fnis*

    ønsker deg en nydelig fredagskveld! Jeg får mannen hjem fra Amsterdam ikveld og jeg gleder meg!
    klem&smil

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)