søndag 14. oktober 2012

Produktiv søndag.....

 
 
 
Mens regnet og høststormen virkelig herjer utenfor vinduene idag,
har jeg kost meg på kjøkkenet med forberedelser til neste helgs
festligheter. Da skal nemlig frøken midtimellom feire sin 10-årsdag.
Med barnebursdag på fredag med 14 jenter og voksenbursdag på lørdag,
er det mye som skal ordnes, og når jeg i tillegg har hverken fridager
eller tidligvakter neste uke, og seinvakter både torsdag og fredag,
er det godt for alt som er unnagjort i god tid.
 
Og på en slik stormfull høstsøndag synes jeg det passet med
en enkel grønnsaksuppe med pølser til middag.
 
Stormfull høstsuppe:
Vann
6 poteter
3 gulrøtter
1/2 kålrot
1 purre
Liten bit persillerot
liten bit sellerirot
1 pk middagspølser
salt etter smak
 
Suppa kan serveres med nybakte rundstykker eller bagetter
 
 
 
 
Ønsker dere alle en god søndagskveld :-)
 
post signature

3 kommentarer:

  1. Såg dette på instagram og gjett om eg blei sulten,suppa såg knallgod ut og bakverket likeså:)lykke til med bursdagsfeiringer som kommer:)
    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  2. Hei Anita!
    Skal si du har vært produktiv i dag :)
    Flink du er å være i forkant, jeg er alltid ute i siste liten jeg.
    Ønsker deg en fin uke!
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Her stiger husmorspoengene opp i skyene! Så flink du har vært :)
    Den Stormfulle suppa di så veldig god ut! Skal ikke se bort i fra at den blir middagen en av dagene til uka!

    :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)