fredag 27. juli 2012

Ferien er slutt.......


Årets sommerferie er definitivt over ......
mandag er det på an' igjen.

Kort oppsummert går sommerferien 2012
inn i rekken som det året da jeg
IKKE badet fordi det enten har regnet, blåst eller vært iiiiskaldt.
Jeg har derimot ryddet, og ryddet, og ryddet, og ryddet.
Og shoppet, og shoppet, og shoppet, og shoppet.
(liker så absolutt det siste best)

Idag har vi gjort et siste ferieforsøk på et besøk på stranda.
Ungene var blant de ytterst få som badet og bølgene hadde hvite skumtopper helt inn på stranda.
Vi holdt rett og slett på å blåse bort.

Men det fins jo alltid noe å glede seg til.....
så jeg gleder meg først og fremst til å treffe igjen alle de flotte kollegaene mine på mandag, og at vi skal til Vilnius sammen på fagtur i september,

og så gleder jeg meg til å reise til Barcelona (også i september) sammen med min kjære og 3 andre vennepar. Kanskje det er MASSE sol og varme der :-)



Ønsker dere alle en god fredagskveld :-)




post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)