mandag 2. juli 2012

Byen vår






Aller først må jeg få takke for alle gode støtteerklæringer dere har gitt meg på forrige innlegg,
både her og på facebook. Tusen takk! Det varmer skikkelig.

I dag har vi vært på biblioteket for å skaffe oss litt ekstra lesestoff til ferien.
Må jo også bare fortelle at ungene selvfølgelig hadde så lyst til å gå
på McDonalds å spise lunsj. Det gjorde vi, og jeg spiste
kyllingsalat og drakk farris.
Jeg er superfornøyd!


God mandagskveld til dere alle, og
velkommen til alle nye lesere og følgere.


post signature

3 kommentarer:

  1. Så fine by og så kjekkt å gjøre noko koselig med ungene:)
    Ønsker deg ei flott veke:)
    Klem fra Lillian:))

    SvarSlett
  2. God sommer til deg og:):) Lykke til med ditt "nye" prosjekt.Jeg er gjerne med å heier litt fra sidelinjen:):) Håper du får en fin start i sommer!!! Klem

    SvarSlett
  3. Så flink du er som finner din mat på fastfood :) LIKER!

    Finfin tirsdag,
    her hos meg skinner solen!
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)