søndag 1. juli 2012

Åpen og ærlig.....

God kveld i stuen!
Som regel skriver jeg om små hyggelige hverdagsglimt her på bloggen.
Men i dag har jeg lyst til å vise et lite glimt av en mer alvorlig side.
Grunnen til at jeg ønsker å være litt alvorlig i dag er
at det har med min helse å gjøre. Jeg er forsåvidt
frisk som en fisk, så det ikke gravalvorlig enda,
men det er bare det, at jeg har akkurat fått vite at blodtrykket mitt
er litt for høyt i tillegg til at jeg har anlegg for å kunne utvikle 
både diabetes 2 og andre hjerte/kar-lidelser.

Derfor har jeg bestemt meg nå, for at jeg skal 
kvitte meg med noen kilo som jeg har tilovers.

Jeg har ALDRIG så langt i mitt liv, vært
i nærheten av en slankekur.
{Skal ikke utdype her hva jeg mener om slanking}

Jeg går nå inn for en livsstilsendring!

Men jeg tror jeg trenger massiv støtte fra omverden i denne saken her.
Så en liten bønn fra meg:

Følg meg gjerne på min vei inn i det ukjente,
gi meg gjerne støtte og gode råd.

Men først litt søndagskos med ungene :-) 





God søndagskveld til dere alle,
i morgen er en ny start :-)


post signature

3 kommentarer:

  1. Så sterk du er som deler :)

    Jeg støtter deg! Helsa kommer først.

    klem

    SvarSlett
  2. Slankekurer er for jojo folk!
    Jeg driver å jobber av meg noen kilo om dagen jeg å.
    Så la oss støtte hverandre :D Jeg heier på deg!!!

    SvarSlett
  3. Hei!
    I dag er det mandag og en ny start.
    Håper du har fått en GOD start. Er litt i samme i båt, men sliter med å finne motivasjon til å komme i gang.
    Eg blir med å støtter, og kanskje finne motivasjon til å komme i gang sjølv.
    Klem til deg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)