tirsdag 10. august 2010

Katalogen har kommet

Nå går det virkelig fremover med hjemmebutikken min.
Veggene er klare, lister i taket er malt, vinduskarmen er malt.

Og Paal har begynt å legge gulvet i kveld.


Det er så spennende å se fremgangen fra dag til dag nå.
Der er ikke mye som står igjen nå.


Jeg har også malt en skjenk som jeg skal ha i butikken.
Denne skjenken har jeg arvet av foreldrene til Paal og den var opprinnelig trehvit.
Nå har den fått en litt mer "chabby chic"-look.
Og de søte knottene har jeg fått tak i på Indiska (som er en av mine favorittbutikker).

Nå har også katalogen med Green House høst kolleksjon kommet.
Legg gjerne igjen en kommentar på dette innlegget hvis du vil ha en katalog,
eller du kan sende meg en sms eller e-post.

Eller du kan besøke min Green house hjemmeside:

Ha en forsatt fin tirsdagskveld!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)