fredag 27. august 2010

Fantastisk frydefull fredag

Fredag ettermiddag er min favoritt-tid. Og særlig i dag.

Huset er ryddig og støvsuget, kjøleskapet er fylt  opp med deilig mat.
Ingen oppvask som står og venter, og ingen møkkete klær som venter på en vask.


En deilig følelse. Og nå skal jeg sette meg og strikke videre på den rosa ulltrøya til Susanne. Sist lørdag var jeg nemlig innom en av mine favorittbutikker. Jeg har omtalt den før, men jeg sier det gjerne igjen. Den  heter Nøstebarn og ligger blant annet i Sandvika. Der kjøpte jeg 4 bunter men 3-trådet Merino lammeull som jeg skal strikke ull-stillongser til jentene av.



Er også superglad fordi Paal har hengt opp det siste bildet jeg malte for litt siden.
Nå henger det over sofan i TV-kroken vår og jeg kan se hver dag.

Håper alle nyter en fantastisk frydefull fredag.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)