søndag 10. mars 2013

Takknemlig





Dagens innlegg vil jeg tilegne alle som kom i 40-årslaget vårt sist helg.
Det var så flott at så mange kunne komme. Det satte vi utrolig stor pris på.
Men det jeg også er så takknemlig for, er alle de fantastiske gavene vi fikk.
Jeg er fortsatt rett og slett overveldet.
 
Kopp og bolle i serien Alv fra Wik og Walsøe,
Glassbolle med stedt fra Astrids Glass,
Ølglass fra Rosendahl,
Stol fra Hay
 
I tillegg fikk vi flere gavekort på vårt lokale kjøpesenter og Christiania Glassmagasin
og gavekort på Farris Bad i Larvik
 
Så....
en stoooor takk til alle som gjorde dagen vår
så fantastisk :-) 

Klem Anita

1 kommentar:

  1. Ååå jammen er du blitt satt pris på,nydelige og flotte ting du har fått deg:)
    Knallkjekkt med slik feiring må være,eg skal i 2 40 årsdagen no men synest alltid det er vanskelig å vite kor mykje eg skal gi...like vanskelig kvar gang.

    Ei fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)