fredag 2. november 2012

November favoritter

Her er noen av mine november favoritter.

Nå har vi skrudd klokka en time tilbake, og da blir det så fort mørkt om ettermiddagen. Da er det
koselig å tenne masse stearinlys og telys, og krype opp i sofan med et deilig ullpledd.



I november skal vi på fest, og da er det gøy å pynte seg litt. Og for anledningen har jeg spandert på meg en ny neglelakk. Essie - over the edge. Og jeg er allerede helt betatt......

Jeg gleder meg også til å reise til Gøteborg med min mor og søster.
 
 
 
 
Vi skal på julegaveshopping, og vårt første stoppested når vi ankommer den svenske byen er julemarkedet på Liseberg. Det er helt fantastisk og stemningsfullt. En helt utrolig opplevelse.



 




(Bilder: pinterest)


1 kommentar:

  1. Åååå gjett om du er heldige,det må jo være heilt fantastisk å være der og gå på julemarked,sikkert ein stor opplevelse:))
    Så flott neglelakk,det er ein av dei tingene eg ikkje klare meg uten!

    Gode helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)