onsdag 7. november 2012

Farsdag og julekalender







På søndag er det farsdag og i ettermiddag har jentene og jeg vært en tur i byen for å fikse en liten overaskelse til vår kjære pappa på farsdagen. Vi skal ikke si hvor vi har vært, for da røper vi vel hele overaskelsen. Nå gleder vi oss skikkelig til han kommer hjem på fredag. Snart to uker borte er leeeeeenge......

Vi var også innom Søstrene Grene (en av favorittbutikkene). Der hadde de ferdige store esker med 24 kalenderpakker i, en til jenter og en til gutter. En enkel måte å skaffe gaver til pakkekalenderen.
Jeg planlegger en ny variant av pakkekalenderen i år. Jeg har avtalt med ungene at isteden for å få en liten gave hver dag, kan de heller få en litt større gave i helgen. I tillegg har vi avtalt å gå gjennom lekene de har, og kanskje kunne finne ting vi kan gi bort til Frelsesarmeen.



Jeg elsker forberedelser....
 
 
Ønsker dere alle en fin onsdag :-)

 
Anita

2 kommentarer:

  1. Så spennende med ein tur ut for å handle farsdagsgave,masse spennende å kjøpe:)skulle ønskt eg hadde Søstrene Grene her,har så masse kjekkt:)
    Ein fin fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Farsdag, ja! Får vel slepe kroppen til byen i morgen å kjøpe noe fint til mannen! ;)
    Her i huset har vi kombinert pakke, leke og aktivitets kalender. Så kjekt og ikke minst moro for liten og stor :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)