mandag 1. august 2011

Sol og sommer :-)

I morgen er ferien slutt og arbeidsdagene er her igjen.

Ferien i år startet så flott med maleprosjekt hjemme og deilige dager på hytta til farmor og farfar.
Deretter hadde ungene og jeg en kjempeflott telt-tur til Lillehammer og Hunderfossen familiepark.
Etter telt-turen skulle vi avslutte med noen dager på hytta til mormor før vi fikk et par dager hjemme før jobben startet igjen. MEN.....
Bare noen timer etter vi kom til mormors hytte ble vi møtt av medieoppslag om de dramatiske hendelsene i Oslo og på Utøya.
Det gjorde liksom noe med oss.
Ferien ble liksom ikke helt den samme i dagene etterpå.
Jeg så deler av Minnekonserten med KORK og div artister på lørdagskvelden og resten av konserten på Nett tv etter at ungene hadde lagt seg
...........og tårene rant.
Spesielt Maria Mena med Mitt Lille Land, og Karpe Diem med Tusen Tegninger, Og Kurt Nilsen og Helene Bøksle. Helt nydelig.........

Siden ungene fortsatt har sommerferie skal jeg fortsette å være litt i feriemodus og nyte det fult ut hvis vi får enda flere dager som det vi har hatt denne helgen. Håper det blir mange varme ettermiddager hvor jeg kan grille og kose meg med favorittbladene mine på terassen. 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)