onsdag 3. august 2011

En hyllest til NAF.....


Ja,
jeg vet ikke helt om jeg skal le eller gråte......

Tirsdag for en uke siden måtte jeg ringe naf da jeg var på mormors hytte for Saaben vår var totalt uten strøm.
Bilen var helt dø, jeg klarte ikke engang å låse opp bakluka. Naf kom og fikk start på bilen.

Igår måtte jeg igjen ringe Naf. Jeg skulle egentlig kjøre Saaben på verksted for den hadde en ulyd i motoren.
Men da jeg skulle starte den, var lyden helt vannvittig og inni "dashbordet" (hvordan i all verden skrives det?)
lyste det rødt.
Naf kom og kjørte Saaben på verdstedet.

Siden Paal har vært på snekkerferie noen dager nå, så har dette ført til at:
jeg har syklet til og fra jobben,
jeg har blitt kjørt til jobben av svigerfar,
jeg har tatt bussen
jeg har lånt svigers sin bil

Og så.......

I dag gleder vi oss for i dag kommer Paal hjem.
Gjett om vi ble glade i går alle sammen da han forteller at han kommer i 20-tida i kveld.
Jippi!!!!!!!

Nå er klokka snart 21.00.
Vi venter fortsatt og gleder oss veldig, men
nå sitter han i sin Pajero
ved Sande-bommen.....

og venter på Naf.

Den som venter på noe godt, venter aldri forjeves. :-)

Ha en god kveld alle sammen!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)