søndag 13. januar 2013

My favorites

Livingroom whishes

Med disse bildene deltar jeg i månedens utfordring hos Maia med bloggen Fabelaktig. Moodboardet har jeg laget inne på nettsiden polyvore.com, og det var utrolig morsomt. Mange bilder og oppsett å velge mellom. Helt fantastisk.

Jeg synes den sorte utgaven av stolen fra Hay er utrolig kul. Ellers fant jeg også masse kult stash fra Bolia.com (vi har allerede sofa og stuebord derfra og jeg liker det så godt). Og så har jeg nok forelsket meg litt i den sorte og hvite vasen fra Khäler.


Håper alle får en god søndag :-)
Klem Anita

3 kommentarer:

  1. Så flotte ting du ønsker,særlig den svarte stolen var kjempefin:)eg prøvde meg der inne eg og men fekk det ikkje til så det blei den enkle gode varianten i photoscape:)

    Fine søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Ett aldeles nydelig bidrag :)
    Såå stas at du deltar på utfordringen min!

    Ønsker deg en fortryllende start på uken!
    Her skal kvelden tilbringes med en kjær venninne, jeg som hater å shoppe skal faktisk bli med henne på shopping (grøss og gru) - hva man ikke gjør for de man er glad i *smile*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Tapeten er fra Pip og den er så skjønn,har kjøpt den på Fargerike:)

    Fine tirsdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)