fredag 4. januar 2013

Black and white



Source: hviit.no via Anita on Pinterest


Source: hviit.no via Anita on Pinterest



Source: hviit.no via Anita on Pinterest
 
Source: hviit.no via Anita on Pinterest
 
Idag ryddes julen ut her hos oss. Alt det røde skal ut. Så får vi se hva som kommer fram isteden. 
Jentene har meldt seg frivillig til å fyke rundt å samle inn alle husets nisser, engler og snømenn.
Fantastisk med gode hjelpere. Jeg skal også skrive meg bak øret at julen kanskje skal bli litt mer hvit enn rød i interiøret neste år.
 
 
Ønsker dere alle en fin og rolig fredagskveld :-)
 
Klem Anita
 
 

2 kommentarer:

  1. Ååå så herlige ting,kunne tenkt meg alt der,er blitt så glad i svart/kvitt:)lurt å skrive ned kva ein vil gjere anderledes til neste år,det pleier eg å gjere:)
    Ha ein flott lørdag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Heldig du er som har så fine hjelpere :)

    Ønsker deg en fabelaktig start på uken! Her skal resten av kvelden brukes på en etterlengtet bloggerunde, tiden strekker dessverre ikke til lenger *uff* kjenner jeg savner fininger som deg.

    Klemklem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)