tirsdag 3. april 2012

Vår i hagen


Jeg har vært en tur ute i hagen min idag og lekt meg litt meg kameraet til Paal.
Hos oss er våren godt i gang nå, og det er deilig.......

Kaprifolen er full av knopper. Denne busken er tatt med som liten stikling fra hagen
på hytta til mamma, så denne planten stammer fra en busk der opp som er kjempegammel.
Jeg kan huske den som en stor gammel busk allerede da jeg var liten
{og jeg er jo ikke ung lenger jeg heller - smiler -}

Syrinen her stammer også fra samme hage.
Busker med røtter fra gamle trær.
Jeg gleder meg til den blomster,
for jeg elsker syrinduft.


Og tilslutt ble denne buketten med inn i påskeheimen.
Påskeliljer, et par grener fra Tujja hekken
og en kvist fra kaprifolen.


Ha en god tirsdag,
og hjertelig velkommen til nye følgere :-)

Jeg skal sette meg å lese faglitteratur og skrive oppgave..........


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)