mandag 9. april 2012

God kveld

Vi har avsluttet årets påske med et hyggelig familieselskap for Sondre som blir 12 år om et par uker, og Fanny som fylte 8 år tidligere i påsken. Vi har kost oss med deilig mat og masse kaker.
Jeg har igrunnen vært så opptatt av å være vertinne idag, at jeg har helt glemt å ta bilder.
Men.....pytt, pytt.
En super dag har det vært.

Både storebror og lillesøster er super lego-fans, så her har det ikveld vært legobygging utover stuegulvet og på kjøkkenbordet til den store gull-medalje.

Ønsker alle en fortsatt god kveld og ukestart :-) 

post signature

1 kommentar:

  1. Så herlig med selskap.
    Vi har hatt 16 til bords i dag og jeg har ikke tatt ett bilde jeg heller!

    Fabelaktig ukesstart til deg.
    Takk for koselig hilsen inne hos meg :)
    Jeg har hatt en liten påskepause og det var igrunn godt.

    Jeg håper du har hatt en fin påske.
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)