mandag 30. april 2012

Jentekveld


Mellom fotballkamper og fotballtreninger og jobbing på hytta til mormor,
har jeg og jentene tatt oss tid til en liten jentekveld i byen. Susanne
ble for litt siden spurt om å være med som "modell" når jente-
bladet Julia skulle ha show på Kappahl i Tønsberg i
forrige uke. Og det ville selvfølgelig lille snuppa.
Fanny og jeg måtte så klart være med
å se på. Jentene storkoste seg, de
fikk med seg hver sin 
goodiebag
hjem 

Og da vi kom hjem måtte de jo vise frem hva de hadde kjøpt
og hva de hadde fått i goodiebagene. Og Fanny hadde
fått krøllet håret sitt der nede også. En super
ettermiddag.




Håper alle får en god start på uka,
vi skal kose oss med et par
dager fri :-)


post signature

1 kommentar:

  1. Åh ! For en begivenhetsrik dag for jentene:)

    Ønsker deg en herlig start på uken!
    Jeg har ligget med feberfantasier, håper jeg snart blir frisk for å være dårlig er noe av det verste jeg vet.

    Klemklem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)