lørdag 5. oktober 2013

Golden inspiration

Jeg har vært på Kremmerhuset i dag for å kjøpe 
et par nye kubbelys og servietter, og falt rett
og slett pladask for dette putetrekket i gull.
 



Jeg synes også disse fasan fjærene
og kubbelysene i glossy sort
og mørk bronsje var
superstilig.

Og sammen med en Wik og Walsøe-bolle i hvitt og gull,
som jeg fikk på Haugakos-bloggtreffet i våres, et
pledd som ser ut som pels, og en gammel
budda, synes jeg det ble riktig
så stilig.



Her er det Skal vi danse på tv,
og taco på menyen.
Ønsker dere alle en riktig
god lørdagskveld :-)
 
 
 
Klem Anita

3 kommentarer:

  1. Så kjempefine ting du har kjøpt,Kremmerhuset har masse fint og det er så dumt at det ikkje ligger her i nærheten,liker best å kikke fysisk:)
    Ønsker deg ein fin søndag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så deilige detaljer :)

    SV: jeg bodde på Gothia sist med mannen, men må si at Post hotel var i en egen liga.

    Fin ukesstart, søte deg!
    klem

    SvarSlett
  3. Så nydelige ting du har fått deg. Jeg var faktisk på Kremmerhuset i forrige uke og kikket på både gullvasen og lysene, men av en eller annen grunn ble ingenting med meg hjem - og nå angrer jeg selvfølgelig! Kjempefint hos deg, deilig høstkos ♥

    Ønsker deg en herlig helg!

    Klem
    Anett

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)