fredag 21. september 2012

From Vilnius with love....





En fantastisk by som jeg vil anbefale på det varmeste.
Et lite bilderas fra vår flotte fagtur til Vilnius i forrige uke.

Her lå cafeer og restauranter på rad og rekke.

Mange muligheter for spennende shopping,
både i kjente butikker som Vero Moda, Zara og Mango m fl.
Og små lokale suvernirbutikker og linbutikker.

Og det beste av alt var alle bodene med små lokale selgere 
av alt fra te,krydder, skinn, ull, treprodukter og MYE annet.
På lørdagen var hovedgata proppfull av slike boder.
En helt fantastisk opplevelse.
Og det var veldig billig.

Det er billig å fly dit og det er billig å overnatte der.
Og det var billig å gå ut og spise der også, og 
maten var fantastisk god.

Absolutt en by jeg vil tilbake til.

Masse flott arkitetur også i tillegg til all shoppingen.







post signature

2 kommentarer:

  1. Hei søte deg,
    takk for alle de varme og gode ordene du legger igjen hos meg - du er underbar!

    Jeg skulle så gjerne besøkt deg oftere, men tiden strekker dessverre ikke til. Vit at jeg setter umåtelig pris på dine besøk *hoppende glad*

    Så herlig med ett lite reisebrev :)

    Ønsker deg en fin weekend. Jeg har endelig litt alenetid, mannen jobber sent og jeg sitter med en chablis, Love actually og laptopen min *lykke*
    -Maia

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder fra ein flotte tur,lever lenge på slike flotte turer:)
    Ønsker deg ein flott lørdag,her skinner sola idag og det er så deiligt,må nytes for det er lenge siden sist den viste seg sån sikkelig:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)