torsdag 23. februar 2012

Hverdagsnytelse


(bilde malt av meg, jeg elsker hjerter)

Igår kjørte vi alle 3 ungene til mormor i Drammen.
Enda så travelt og hektisk hun har hatt det på jobben sin i det siste,
så ville hun gjerne ha besøk av våre håpefulle et par dager nå i vinterferien.
Tusen takk mormor!

Takken fra oss for at hun vil ha ungene våre på besøk, blir at vi hjelper henne med å pusse opp soverommet
hennes til helgen. Det gleder vi oss til :-)

Så ....
idag gikk mor og far på restaurant og spiste middag.
Litt hverdagsnytelse på en nesten helt vanlig torsdag (den blir jo ikke helt vanlig når man "mangler" 3 barn)

Nå blir det litt oppgaveskriving før jeg benker meg foran TV'n for å se Berserk først,
og så Herlige Hjem (en av mine favoritter)

God torsdagskveld, nå er det snart helg!


post signature

3 kommentarer:

  1. Så flink du er til å male! Deilig med litt kjærste tid av og til. Viktig, det :) Kos dere!

    SvarSlett
  2. Nå er det helg! Ønsker deg og dine fine dager :) Så kjekt med kjærestetid, det fikk vi for et par uker siden da min mor var på besøk. Og takk for koselig kommentar i bloggen min, det setter jeg pris på :) Klemmer

    SvarSlett
  3. Deilig med kjærestetid!

    Fabelaktig fredag til deg og dine.
    Her i huset har ny gardinstang satt opp, nye gardiner hengt opp og mannen har bakt deilig pizza. Nå er det ett glass vin og avslapning foran tven:)
    Stort smil fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)