torsdag 6. oktober 2011

Gigantisk muffinsfiasko


I huleste......... hva skjedde her?


Jeg har i grunn prøvd å bake muffins.
Jeg har jo bakt muffins mange ganger før, men jeg må innrømme at da har jeg brukt Toro sine ferdige poser.
Denne gangen skulle jeg prøve min egen oppskrift,

Men som dere ser ble det alt annet enn delikate muffins.

Jeg må nok begynne å øve :-)

Så her kommer et middagstips i steden:

Fiskesuppe
Bergensk fiskesuppe
2 gulrøtter
1 persillerot
1 bit sellerirot
500 g laks i biter
Scampi

Følg fremgangsmåten på posen,
tilsett gulrøtter, persillerot og sellerirot når suppa koker opp,
tilsett laks når suppa koker opp igjen.
Og tilsett scampi helt mot slutten.

Smaker kjempegodt med bagett eller hvitløksbrød.


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)