søndag 24. april 2011

Eer deet muuulig!!?!!

Ja, jeg sier det en gang til, er det mulig.


I flere dager hadde jeg gleda meg til å kutte og hakke og blande og lage deilig mat.
Og så klarer jeg det helt utrolige. Jeg skal montere sammen den nye kjøkkenmaskinen jeg fikk til jul,
og i den skal den SKARPE kniven på bildet over sitte. 
Og trur du ikke jeg klarer å ta på kniven med høyre tommel og får et skikkelig kutt i fingeren.
Eeer deeet muuulig!!!!!!
  
Etter å ha stripsa og plastra tommelen går jeg til Paal, bare for å informere han om skaden.
Sitat Paal: Jeg synes du er flink jeg. (meget sympatisk mann :-))

Så denne Bruno Mars sangen er til ære for meg selv, kløna.



Så en bitte liten sniktitt på litt av maten jeg har laget i dag



Vi gleder oss til i morgen. For Sondre får motor til gummibåten sin som gave på senga i morgen tidlig.





post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)