fredag 28. mai 2010

Endelig har den kommet i butikkene igjen.
Moreller.
Jeg simpelthen bare elsker moreller.
Og ikke bare smaker de helt vidunderlig, de er supersunne også.
De er proppfulle av antioksidanter og inneholder nesten ingen kalorier.
Eneste negative så tidlig i sesongen er at de er vannvittig dyre.


Denne våren har jeg laget et lite prøveprosjekt i hagen.
Jeg har plantet 10 jorbær-planter, og sådd gulrot, purreløk og isbergssalat.
Vet ikke om jeg har så grønne fingre enda at dette blir knallbra, men jeg gjør et forsøk.
Deilig å pusle ute i hagen.




Og tomatplantene mine stortrives i terasseveggen.
Dette blir så spennende.


I vår frodige hage har vi også masse markjordbær. Ungenes favoritt!
Og vi har en del villbringebær.



Håper vi får en smakfull høst.

Nå starter snart den store jobben med å starte opp hjemmebutikken min
der jeg skal selge Green House klær. Vi må bare rydde litt og sette opp en vegg, men husets herre har lovet at det skal være ferdig til høsten. Jeg gleder meg!

Ønsker alle en god helg!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)