søndag 3. november 2013

Og her kom november..........



Ja, da var det allerede blitt november.
Akkurat nå synes jeg dagene og ukene
flyr forbi i en rasende fart.
 
 
 
Men uansett om jeg synes at tiden går fort,
så skal øyeblikkene nytes, derfor liker jeg
å være tidlig ute og gjerne litt i forkant.
 
 
Derfor er dette mine november-favoritter:



Jeg elsker å fyre i peisen. Å høre det knitre
og sprake, og kjenne den deilige duften
av veden som brenner.



En annen ting som er deilig med november,
er at av og til så kommer den første snøen.
Som en forhåndsvisning av hva som kommer.

 
I november skal jeg gjøre klar ungenes
julekalender. Her er det visst ulike ønsker
på alle kanter, så vi får se om vi kommer
til en enighet.......

 
Og jeg skal se om jeg får litt inspirasjon
til å lage alle julekortene slik jeg gjorde i fjor.

 
Og i år kommer jeg til å avslutte november
i Gøteborg på julegaveshopping sammen
med min mor og min søster.
Vi skal blant annet på julemarked i Liseberg,
og det er sååååå koselig. Jeg gleder meg :-)
 
 
 
 
Ønsker dere alle en god søndag,
her skal resten av dagen nytes
i sofan med litt blogg-lesing og strikking.

 
Klem Anita

4 kommentarer:

  1. Åhh herlig måned... Gøteborg er fantastisk. Jeg skal feire bursdagen min der med Thomas. Ja ikke like eksotisk som Milano kanskje? Hihi, men Starbucks og Lagerhaus blir bra! Ønsker deg en fin kveld!
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Så fort mnd går og nå er vi i november,synest nett det var sommer eg Hihi men tida går fort:)
    Ønsker deg fine dager framover!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Jeg har et labert forhold til november, men vi er jo allerede godt i gang.
    Vi har også vært i Gøteborg i desember og jeg tipser deg til å også ta turen til Haga. Det har vært gløgg og korsang der de gangene vi har vært der før jul.
    I år skal julekalenderen bestå av kort fra barnebokforlaget og noe som er knyttet til den akttiviteten vi skal gjøre den dagen. SÅ det blir lite å handle inn men mye å planlegge for det er jo viktig at planen holdes. Men jeg tenker at det skal være ting som vi gjør til vanlig før jul, som bakst og andre ting ...

    HA en glad november og jeg stikker innom igjen...
    Nann Karin

    SvarSlett
  4. Jeg elsker november og shopping i Gøteborg - elsk smelks!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)