søndag 24. november 2013

Du stooore alpacca......







 
I går var jeg og hentet pakke på posten,
fra Alpacca society. Her hadde jeg bestilt
blant annet en garnpakke til en genser, og
litt ekstra garn for å kanskje strikke genser
til begge jentene. Garnene kan bestilles 
her i nettbutikken til Alpaca Society.
 
Så her er en sniktitt på mine strikkeprosjekter
denne vinteren.
 
 
Og tusen takk til alle som er
innom og leser bloggen
og legger igjen en liten hilsen.
Jeg setter utrolig stor pris på hver eneste en.
 
Ønsker dere alle en god ny uke.
 
 
Klem Anita 

2 kommentarer:

  1. De har så utrolig mye fint hos Alpacca society. Dessverre har jeg enda ikke klart å få begynt på puta vi fikk på Haugakos, men vinteren varer jo fortsatt en stund. Genseren på første bilde var kjempelekker, heldig er hun som får den :-)

    Ønsker deg en herlig kveld!

    Klem
    Anett

    SvarSlett
  2. Det garnet er såå deilig!

    Håper alt er bra med deg, Anita :)

    Ønsker deg en aldeles fortryllende desemberuke ♡
    Her er det full rulle på jobb, men til helgen reiser jeg til Tallinn med mannen - LYKKE!
    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)