onsdag 2. oktober 2013

Velkommen oktober


Oktober gir nydelige høstfarger og deilig kald og frisk luft.
Jeg nyter å kunne bruke litt varmere sko og jakke.
Og dette er jo tida for skjerf, jeg elsker skjerf.

Og jeg elsker lys.
Lyslykter, telys, kubbelys og stearinlys.
Et par tente telys på bordet og et pledd i fanget,
og kvelden er reddet :-)
 



I oktober skal vi også feire at frøken midtimellom
fyller 11 år. Store jenta vår. En liten dame faktisk.
Tida går så fort....... Synes ikke det er lenge siden hun
var ei lita tulle. Med søte krøller og en trillende latter.




I år avsluttes oktober med en skikkelig kjærestetur
til selveste Milano - Italia. Jeg gleder meg VELDIG.
Det skal bli så fint å reise på tur, bare oss to.
Lenge siden sist nå.......
Og ungene skal ha koselig besøk av mormor mens vi er borte.
Ønsker dere alle en deilig oktober :-)
 
Klem Anita

1 kommentar:

  1. Tenk allerede oktober,det går så fort og det er jo fint med fargene og at det er litt kaldere,her har eg fått ned varmere klær for plutselig er det kaldt!

    Nyt dagen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)