torsdag 17. oktober 2013

Stolt og takknemlig.....

I dag har vi hatt en mini-feiring av husets
11-åring. Pakker og bursdags-sang på senga.
Middag valgt av bursdagsjenta og iskake til kveldsmat.
En perfekt bursdag.
 
Bildet over er tatt i dag tidlig. Etter hun har åpnet
gaven som kom i posten fra fetterne i Kristiansand.
I pakken lå genseren hun har på seg, og den måtte
på med en gang, og brukes på skolen. Stor lykke!

 
Jeg synes ikke det er lenge siden hun var så liten.
Dette bildet er tatt da hun bare var et par uker gammel.
Og det nederste bildet er tatt da hun var 2 1/2 år,
på storebror og lillesøsters felles bursdagsselskap.
(5 år og 1 år)

 
Det er artig å se hvor forskjellige søsken kan bli.
Susanne er den som har arvet min interesse for
klær og interiør, både shoppingen og den kreative
lage-selv delen. Tror vi kommer til å få mange
morsomme shopping-opplevelser i fremtiden.
Jeg gleder meg :-)
Og er det en ting her i verden jeg er virkelig stolt av,
så er det barna mine.
Med stor takknemlighet over de gode barna mine,
ønsker jeg dere alle en god ukesslutt.
Vi lader opp til masse bursdagsfeiring i helgen :-)
 
Klem Anita

1 kommentar:

  1. Så herlig lesing Anita❤️
    Ønsker deg ei god helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)