søndag 14. april 2013

Water.......




Jeg har nok sagt det et par ganger før, men jeg sier det igjen: Indiska er en av mine desidert favorittbutikker. Og en av grunnene til det er at de ofte selger ting der deler av inntekten går til en organisasjon som hjelper andre mennesker. Som disse glassene, karaflene og dråpene som dere ser på bildene over. Alt her er designet av Indiska sin egen glasskunstner Ingegerd Råman i samarbeid med Wateraid, og 20 % av salgssummen går til organisasjonen Wateraid.


"Vatten är livsviktigt för allt levande och har alltid varit en central del i min formgivning."
- Ingegerd Råman



2 kommentarer:

  1. Dei var kjempefine:)eg har aldri handla der blir slik når det ikkje er i nærheten,men dei har masse fint:)
    Ønsker deg ei fin ny veke!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Åh så fine!

    Må bare takke deg for fine spor, som du har lagt igjen hos meg. Jeg har dessverre ikke hatt tid til å besøke deg, den tida vet du - strekker ikke til.

    Alltid kos å komme innom deg og lese om dine sprell.

    Happy søndag!
    -Maiaklem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)