fredag 12. april 2013

Bunad, cola og pepsi max..........


For noen dager siden slo det meg plutselig at jeg ikke brukte bunaden
min på 17. mai ifjor fordi den var en smule i trangeste laget.
Og har jeg gjort noe for å endre på det dette året her?
Nei, det har visst kokt litt bort i kålen.
 
Så da bestemte jeg meg for,
at nå er det slutt......
ikke mere cola
og sjokolade
midt i uka.
 
 

 
Og har det gått bra?
Ja, det har det faktisk gjort.
Og jeg er sååååå stolt. Denne uka
har jeg byttet ut cola'n med Pepsi max.
(det var hardt, for iskald cola er det beste som finns)
 
Men.....
Nå er det helg og jeg skal kose meg............. med måte :-)
 
 
Ønsker dere alle en vidunderlig helg :-)
 
Klem Anita







2 kommentarer:

  1. Så flott å prøve å leve sunnere,huff eg klarer å gomle sjokolade kvar dag men bunaden min er så masse å sy ut på så det går nok fint:)håper du kommer i bunaden din for det er jo så fint:)

    Skulle gjerne spist opp det du har i skåla der,Hihi:)
    Kos deg i helga!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hei!

    Tusen takk for koselig kommentar, og så hyggelig at du la meg til! :-)
    Enig i at vi Vestfoldinger må holde sammen;-)

    himmel og hav, har du tenkt helt til 17.mai allerede??
    Jeg sliter med å tenke en uke frem i tid, *ler*

    Kos deg i helgen, her er det smågodt og rødvin- super kombo:-D

    Klem, Rosa

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)