lørdag 8. desember 2012

Min dag........


 
 


En av de fantastiske fordelene ved å jobbe i barnehage, er å bli sunget bursdagssang for av en gjeng med ivrige barn, ikke bare en gang men hele tre ganger i løpet av dagen. Og å få bursdagskrone.

Ja, jeg hadde bursdag igår. Og kl ti på syv igår ble jeg vekket av mine tre håpefulle som kom inn til meg med bursdagssang og gaver.

Så, etter mange gratulasjoner og nydelig sang på jobben, tok jeg med barna mine på restaurant i byen hvor vi koste oss skikkelig, med 3 retters middag.


 
Så dagen igår var en fantastisk dag og den var min.
Selv om min kjære var på jobb på Vestlandet,
min søster var på studietur i Stavanger,
mine svigerforeldre var i Spania
og min mor var i Drammen.
Jeg storkoste meg med ungene :-)


1 kommentar:

  1. Gratulere så masse med vel overstått bursdag,det var nok kos å feire med dine tre unger og så koselig å gå ut på resturant og tre rettere middag hørtes godt ut:)
    Ein fine adventsøndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)