tirsdag 18. desember 2012

Kjæresten min

When we first met,
I had no idea you would be
so important to me

Ja, lite visste jeg som 10-åring,
at akkurat han skulle være mannen i mitt liv.
Det var i 5. klasse vi møttes første gang,
 og etter 5 år i samme klasse, ble vi kjærester
sommeren det året vi fylte 16.
Og etter det har vi igrunn hengt sammen i tykt og tynt.
Gjennom hans militærtjeneste i Bardufoss, og mine studier i Tønsberg.
Nå har vi vært gift i 10 år og har 3 flotte barn sammen.
I dag får jeg kjæresten min hjem etter 14 dagers jobb på Vestlandet.
Jeg gleder meg......
Håper du også får en fin tirsdag :-)
Klem Anita

1 kommentar:

  1. Åååå så herligt,tenk å ha kjent kvarandre og vært sammen i så mange år:)det er kjempeflott!!!
    Ein fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)