mandag 6. august 2012

Jeg skal gjøre deg så lykkelig...



Månedens bokanbefaling:

Jeg skal gjøre deg så lykkelig
av
Anne B Ragde

Boka handler om 8 familier i ei boligblokk i Trondheim i 1965,
men den kunne like gjerne handlet om ei blokk i for eksempel Oslo.
Fantastiske menneskeskildringer og beskrivelse av en tidsepoke.

Ei morsom bok med alvorlige undertoner.
Spennende å se på datidens familier og kvinnerollen i
forhold til dagens kvinner.
I tillegg til å se på datidens sosiale nettverk i forhold
til dagens, med blant annet facebook, instagram og blogger
bare for å ha nevnt noen.

En underholdende bok.

Ønsker deg en god ukesstart :-)




post signature

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for flott boktips,den hørtes veldig interessan ut;)
    Må sjekke den ut,eg liker å lese så den hadde nok vært noko!
    Ein fin dag til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hei på deg - Nå har jeg ramlet innom bloggen din, og jeg liker å legge igjen hilsener jeg :) Fin blogg dette syns jeg - og takk for boktips. Hørtes fin ut! Så håper jeg sommerdagene er gode og at de nytes :) klem

    SvarSlett
  3. Takk for tipset!

    I dag skinner solen på Nesåsen, deilig!
    Håper sola skinner hos deg også :)
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)