mandag 20. august 2012

1. skoledag for liten og stor.....


I dag er det 1. skoledag her hos oss,
og vi er klare, med bokbind i utallige varianter.
For jeg vet av erfaring, at det kommer til å rause inn
bøker i heimen den kommende uka som skal settes bokbind på.
{smiler}

Jeg synes alltid det er koselig med skolestart og høst,
men jeg må også innrømme at det er litt rart også,
ungene blir så fort store, og jeg føler meg så "gammel".
Nå skal ungene opp i 3., 5. og 7. klasse.
Helt utrolig at Sondre bare har dette året igjen på barneskolen.
Det er nesten litt vemodig å tenke på.

Men, men....
all vemodighet til siden.
Det er jo et helt år til.

Og dette blir sikkert et helt fantastisk skoleår!



Ønsker dere alle en fantastisk ukesstart :-) 



post signature

1 kommentar:

  1. Heihei:)
    Det er alltid litt godt når det er skulestart og høsten kommer,sommeren går jo veldig fort og tida og,eg og har to i 5 og 7 og det er litt rart at det er siste året på ungdomskulen;)

    Rekne med eg får heim bøker som skal ha bind på her og idag:))

    Fineste dagen til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)